FAQ

Airport Taxi Wrocław oferuje przejazdy między konkretnymi lokalizacjami. Dajemy możliwość wyboru daty, godziny oraz kategorii pojazdu. Po wybraniu trasy przejazdu i określeniu powyższych parametrów, otrzymacie formularz on-line przedstawia ofertę cenową dla konkretnych parametrów.

Przy rezerwacji Point-to-Point możecie Państwo określić dodatkowy czas oczekiwania kierowcy oraz czy ma to być przejazd w jedną stronę czy zechcą Państwu również zarezerwować przejazd powrotny.

Airport Taxi Wrocław oferuje usługę wynajmu auta z kierowcą polegającą na oddaniu do Państwa dyspozycji jednego z naszych wykwalifikowanych pracowników wraz z wybranym przez Państwa pojazdem na zdefiniowaną w formularzu liczbę godzin.  W cenę godziny wynajmu wliczony jest limit 20 km – pokonany dystans liczony jest od miejsca rozpoczęcia podróży do miejsca jej zakończenia. Chyba, że podróż zakończy się poza granicami Wrocławia, wówczas doliczana jest trasa powrotu do Wrocławia.

Airport Taxi Wrocław na chwilę obecną oferuje dwa rodzaje wycieczek Shuttle oraz Prywatne.

Wycieczki w formule shuttle są to wyjazdy podczas których naszym pojazdem razem z Tobą podróżują również inne osoby które wykupiły wycieczkę w tym samym czasie. Dokonując rezerwacji wykupujesz jedynie miejsce w minivan’ie.

Naszym system rezerwacyjny on-line po prawidłowym wypełnieniu formularza automatycznie przesyła potwierdzenie złożenia rezerwacji. Po zweryfikowaniu przez Airport Taxi Wrocław Twojego zamówienia otrzymasz drogą mail’ową voucher – zgodnie z zasadami opisanymi w Ogólnych Warunkach Umowy.

Działając zgodnie z zasadami opisanymi w Ogólnych Warunkach Umowy, Airport Taxi Wrocław przesyła voucher potwierdzający rezerwację w ciągu 24h od dokonania płatności przez Zamawiającego. Natomiast jeśli klient nie otrzymał potwierdzenia płatności wówczas musi kontaktować się bezpośrednio z operatorem bramki płatniczej pod adresem https://stripe.com

Każdy klient otrzymuje od Nas wiadomość SMS zawierającą marke, model oraz kolor pojazdu, a dodatkowo imię oraz numer telefonu kierowcy. Kierowca zawsze drogą SMS informuje pasażera, że czeka już w umówionym miejscu. Jeśli mimo to nie możesz znaleźć swojego kierowcy spróbuj się z nim skontaktować telefonicznie, a jeśli to Ci się nie uda skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 71 30 777 11

Zmiany daty oraz godziny przejazdu można dokonywać na 24h przed planowaną podróżą. Jeśli chodzi o zmianę miejsca początkowego/końcowego – jeśli nie będzie miało to  wpływu na cenę można dokonać do 6h przed rozpoczęciem podróży. 

Wszystkie zmiany należy dokonywać mail’owo lub za pośrednictwem naszego telefonicznego Działu Obsługi Klienta.

Jeśli dokonując rezerwacji podałeś Swój numer lotu to nie musisz się niczego obawiać. Nasi pracownicy monitorują Twój samolot – jeśli ten się spóźni lub przyleci szybciej Nasz kierowca na pewno będzie na Ciebie oczekiwał.

Jeżeli jednak nie podałeś w rezerwacji numeru lotu, wówczas kierowca będzie oczekiwał na Ciebie o godzinie określonej przez Ciebie w formularzu rezerwacyjnym.

Jeżeli Twój lot odwołano na więcej niż 24h przed planowanym przejazdem, wówczas poinformuj nasz Dział Obsługi Klienta o tym fakcie, a ten niezwłocznie zwróci Ci środki za niezrealizowany przejazd. Jednak gdy Twój lot będzie anulowany na mniej niż 24h wówczas nie przysługuje Ci zwrot środków – jednak, możesz się starać o pokrycie kosztów przez linie lotnicze lub wypłatę odszkodowania.

 

Jeśli samolot odwołano na mniej niż 24h wówczas arivedercziroma 🙂