NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak znajdę Waszego kierowcę na lotnisku?

W przypadku rezerwacji przejazdu z lotniska kierowca Airport Taxi Wrocław odbierze pasażera z hali przylotów z tabliczką z imieniem i nazwiskiem. Dodatkowo w dniu przylotu do Wrocławia pasażer otrzymuje wiadomość SMS z danymi kontaktowymi do kierowcy które realizuje przejazd - imię, nazwisko, numer telefonu, markę, model oraz kolor auta.

Zmieniły się moje plany dotyczące podróży - czy mogę anulować swój przejazd?

Każdą rezerwację można bezpłatnie anulować przy zachowaniu 24 godzinnego wyprzedzenia. Jeśli do Twojego przejazdu zostało mniej niż 24 godziny wówczas zostanie naliczona opłata za anulowanie przejazdu zgodnie z tabelą znajdującą się w Ogólnych Warunkach Umowy.

Czy mogę zamówić przejazd z lotniska we Wrocławiu dla grupy 7 osób?

Jesteśmy w stanie zrealizować transport dla grupy każdej wielkości. Korzystając z formularza rezerwacyjnego można dokonać jednorazowo rezerwacji przejazd dla 1 - 8 osób. Jeśli istnieje potrzeba rezerwacji przejazdu dla większej ilości osób zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Mój samolot jest opóźniony, czy mimo to kierowca będzie na mnie czekał?

W Naszym systemie rezerwacyjnym istnieje możliwość podania numeru lotu - wówczas to na Airport Taxi Wrocław spoczywa obowiązek monitorowania czasu przylotu samolotu. Bez względu na to czy samolot przyleci przed czasem czy będzie miał kilkugodzinne opóźnienie Nasz kierowca będzie czekał na Ciebie w hali przylotów tuż po wylądowaniu samolotu.

Czy realizujecie przejazdy międzymiastowe?

Jak najbardziej realizujemy przejazdy międzymiastowe, aby sprawdzić cenę poszczególnych tras wystarczy wprowadzić adres początkowy i adres docelowy w Naszym formularzu rezerwacyjnym.
Więcej pytań i odpowiedzi znajdziesz w Naszym dziale FAQ

[easytaxioffice type=”customer”]